Nenapodobujeme jakékoliv cizí vzory, ale máme svoji vlastní,
úspěšnou a praxí prověřenou metodu.
Princip naší metody:
• vytvoření pozitivní motivace pro učení,
• odstranění napětí,
• působení na všechny smysly.
Tímto přístupem dosahujeme že:
• učení je příjemné bez stresu a napětí,
• během kurzu se probere několikrát více látky, než
běžným
přístupem,
• účastníci kurzu jsou schopni vnímat a učit se stejnou
intenzitou celý den,
• využitím pozitivní motivace zájem o vzdělávání
pokračuje i po
ukončení kurzu,
• na úspěšnost výuky nemá vliv věk.
Relaxace
Čím jsme uvolněnější, tím více učiva je schopna naše paměť
přijmout. V relaxovaném stavu odbouráváme strach, stres a
nervozitu, což jsou faktory, které obvykle blokují naši duševní
činnost.
Ve stavu uvolnění jsme maximálně koncentrovaní, zvyšuje
se výkon naší paměti a jsme schopni zvládnout několikanásobně
větší rozsah učiva než při běžných metodách výuky. |
Slovíčka se učíme v souvislostech
Izolovaná slovíčka jsou pro nás stejně jako např. čísla pouze
abstraktním, obtížně zapamatovatelným spojením hlásek bez
významu. Základem výuky je proto souvislý, zajímavý příběh ve
formě živého dialogu, ve kterém jsou gramatické jevy a slovní
zásoba reprodukovány tak, jak se používají v běžných životních
situacích. Nejen, že se slovíčko naučíme ve správném kontextu,
se správnými vazbami, ale vytváříme také logickou souvislost,
kterou si naše paměť zapamatuje lépe než pouze izolovanou
informaci. Díky výuce celých vět se budeme daleko lépe a
plynuleji vyjadřovat, než při klasické výuce jednotlivých
slovíček.
Aktivitu střídá uvolnění
Při získávání nových znalostí hraje velmi důležitou roli
střídání aktivity a relaxace. V uvolňovacích fázích jsou
studenti oproštěni od únavy a napětí a přivedeni do stavu
maximálního soustředění, ve kterém přijímají nabízené informace.
|